Nieuws

Embracing Phone Care

In deze lastige tijd wordt de reguliere, niet-acute en planbare zorg bij ziekenhuizen en zelfstandige behandelcentra grotendeels uitgesteld. Een maatregel die heel begrijpelijk is.

Deze maatregelen kunnen tegelijkertijd helaas tot problemen leiden bij patiënten die klachten hebben aan het bewegingsapparaat en die niet kunnen worden gezien door een zorgverlener.

Embracing Care heeft de mogelijkheid patiënten (op afstand) te kunnen behandelen. Door het gebruik van een telefonisch consult zijn wij in staat tot een effectief behandelplan te komen. Indien het daarbij toch noodzakelijk is de patiënt te zien, dan kan de patiënt terecht op één van onze spreekuurlocaties waarbij ook een medisch specialist aanwezig is. Hiervoor werken wij o.m. nauw samen met Bergman Clinics.

Uiteraard staat de veiligheid van ons allemaal voorop en is een goede screening vooraf noodzakelijk.

Zorgprofessional

(Huisartsen, Specialisten en Fysiotherapeuten)

Heeft u een patiënt op het spreekuur die in aanmerking komt voor het volgende:

  • Patiënt wacht op een uitgestelde operatie en heeft een tijdelijke ondersteuning nodig in de vorm van een brace/hulpmiddel
  • Patiënt wordt geïmmobiliseerd (brace of hulpmiddel/tape/steunkous
  • Patiënt heeft een subacuut (sport) letsel en heeft een gips of tape behandeling nodig

Wat kunt u doen?
U kunt zelf, of uw patiënt, telefonisch contact op (laten) nemen met Embracing Care voor advies en behandelplan op maat.

Embracing Care volgt het advies van het RIVM over het coronavirus (COVID-19) op de voet en passen hier onze werkwijze op aan.

Consument

  • Bent u bij de huisarts of fysiotherapeut geweest en komt u in aanmerking voor een brace, hulpmiddel, tape of steunkous?
  • Heeft u reeds een brace aangemeten gekregen, maar ondervindt u problemen?
  • Heeft u reeds een brace aangemeten gekregen en wenst u een extra brace aan te schaffen?

Neemt u gerust contact met ons op:

Embracing Care • info@embracingcare.nl • 085-2010703